miercuri, 28 aprilie 2010

Invatamantul si profesorii

Si zici ca e Universitate...si ca se respecta reguli si exista corectitudine...da’de unde!!!Astazi am avut ultima restanta(prez 3) dupa o noapte indelungata de invatat si o dimineata inceputa cu programare...pregatita si sigura de mine ma duc la examen,cand am ajuns bineinteles a trebuit sa mai asteptam(cum se intampla peste tot)pentru ca profa nu era pregatita,in sfarsit...ne-a bagat in sala de examen...impartise subiectele dupa care ne spune sa prezentam chitantele(fiind prez 3 se plateste o mica suma),eh da’ eu nu aveam chitanta..era acasa...:|..pai da' sa fim seriosi dupa o noapte nedormita si de progamat toata noaptea...cine si-a mai adus aminte de chitanta...m-am rugat eu de profa sa ii aduc chitanta dupa ce dau proba scrisa(urmand si proba la laborator,dupa o scurta pauza,pauza in care urma sa plec dupa chitanta)dar nu si nu!! Foarte categorica,profa nu a vrut sa accepte sub nici o forma..si frumos,m-am ridicat si am parasit sala:|...am ajuns acasa si de atatia nervi,m-am pus sa dorm.Dupa nici 20 de minute ma suna o colega ca cica sa ma intorc ca ma primeste sa dau examenul:-o ...ca sa razgandit profa..dupa cum spuneam bataie de joc...mda..eu grabita, plec de acasa...+ ca eram adormita..in oras un trafic de nedescris...o aglomeratie de iti dadea dureri de cap,la nici jumate de drum ma suna inapoi colega k am 10 min sa ajung,alfel nu mai pot intra(sa precizez k stau in partea cealalta a orasului)...da:| pai si ce era sa fac???sa zbor???(poate daca aveam aripi si atunci sigur nu as mai fii fost la facultate, as fii avut alta definitie a vietii)anyway... s-a grabit saracul taximetrist dar peste masini nu avea cum sa treaca...si uite asa nu am mai apucat sa dau examen.Invatamantul din ziua de azi..e de tot....sa nu folosesc cuvinte” murdare”...dezamagita in totalitate!!!

10 comentarii:

  1. =)) probabil ca esti in anul I si inca nu te-ai obisnuit cu realitatea din invatamantul romanesc. nu-i bai. mai ai timp sa-l iei pana termini. la politehnica e o vorba din batrani : "primii 6 ani sunt mai grei, pana treci in anul 3" :))
    la ce facultate esti, AC sau Info la Vest ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,am auzit si vorba asta:)) sper k nu e cazul si la mine:))dar invatamantul romanesc are nevoie de schimbari majore...chiar sunt dezamgita..ca na..in liceu a fost cum a fost ..dar dita'mai Universitatea,prestigiu alea alea si defapt...asta chiar e ceva deranjant!

    RăspundețiȘtergere
  3. invatamantul romanesc e intr-o continua "reforma" de douaj' de ani incoace si din reformat a ajuns deformat :)) ca le schimba bacul de la an la an la astia mici. iar in universitati aceleasi fosile denumite generic profesori cu aceleasi cursuri si metode de predare invechite.
    dar nu mi-ai raspuns la intrebare. spune-mi macar care-i profa aia asa scrupuloasa :) (promit sa nu te parasc ca ai pus-o pe blog :))

    RăspundețiȘtergere
  4. pai nu pot sa dau nume aici:|oricum nu cred ca e important cine e profa,important e ca totul e "dereglat"si ca invatamantul nostru se duce pe rapa...O sa se ajunga sa existe scoli doar cu numele,in ritmul acesta nici prezenta n-o sa mai fie obligatorie,fie ca te duci,fie ca nu,e acelasi lucru,tot nu rezolvi nimic...e trist...

    RăspundețiȘtergere
  5. am vrut sa nu mai postez da iar ai scris ceva cu care nu sunt de acord : prezenta nici nu ar trebui sa fie obligatorie ci ar trebui sa fie asa de interesant si motivant la scoala incat sa ma duc de bunavoie. oricum la scoala timpul alocat unei materii e insuficient pt a-ti insusii (diferit de a invata) cu adevarat notiunile. toti oamenii cu adevarat buni pe care-i stiu au invatat singuri acasa !

    RăspundețiȘtergere
  6. m-am exprimat asa pt ca majoritatea merg decat pt prezenta...si atat...asta nu inseamna ca nu sunt de parere ca ar trebui ca profesorii sa faca in asa fel incat sa ne atraga scoala,sa nen ducem de placere,nu din obligatie,ca sa fim seriosi scoala a devenit o obligatie ca fara ea ,nu avem nici un viitor...deci..:| dar acum trecem de la un subiect la altu

    RăspundețiȘtergere
  7. ma, noua ne-a zis un nene o chestie inteleapta : daca v-ati facut ingineri ca sa va imbogatiti, v-ati gresit meseria. daca vreti sa va imbogatiti luati-va oi si ajungeti ca becali :)) deci scoala e optionala, depinde doar ce vrei sa faci cu viata ta. scoala ne invata sa fim sclavi, angajatii perfecti. tie iti surade ideea de a sta intre 4 pereti cu monitorul in fata pana iesi la pensie ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai depinde de felul in care o spui,cand spui ca stau intre 4 pereti cu monitorul in fata,suna sec,si trist,dar daca gandesti pe partea cealalta;sunt persoane pasionate de informatica si programare,PC-uri etc.Si ele vad lucrurile altfel,pentru ei e ceva placut...Eu de exemplu si acasa si la scoala stau cu monitorul in fata,pentru ca imi place.Poate si u ai pasiuni care poate altora le dislpac...

    RăspundețiȘtergere
  9. eu vorbesc din postura celui care se afla in situatia mai sus mentionata :)) si da, intr-adevar e secsi trist :) norocul meu ca (inca) imi place dar nu ma vad iesind la pensie multumit ca programul s-a compilat fara erori. sa ajungi programator, informatician, butonist sau calculatorist nu tre sa fie un obiectiv ci doar o etapa a evolutiei.

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere