vineri, 3 decembrie 2010

Don't even started and it's over...

My heart is broken,I know is my mistake but it hurts so much...I think i might fall for him..
E langa mine dar e de parca nu ar fii,e cu gandul la ea si la felul in care relatia lor a luat sfarsit,nu e cum am crezut eu,e din cauza ca ea a mers mai departe si a hotarat sa lase totul in urma;problema e ca a lasat urme adanci in inima lui si sufletul e probabil mult mai frant decat al meu...I wanna cry,but I can't because he's here and he'll see me,I don't want him to see that I'm hurt and I care so much.Inca vorbeste despre ea...vreau dopuri in urechi ,vreau sa plang fara sa vada nimeni,vreau sa-mi revin,sa dau timpul inapoi;cum am putut sa fiu asa naiva;cum am putut sa cred toate prostiile pe care mi le zicea;cum am putut sa visez asa departe;
Mi-e frig...
Imi trec fiori prin corp si simt cum mi se destrama toate visele,desi nu am crezut tot ce imi spunea in sinea mea am sperat totusi sa fie adevarat.Am trait sentimente.. nemai intalnite...
Vad durere in privirea lui...nu ma mai pot opri si fug si plang in baie si lacrimile curg una dupa alta si nu le pot controla...le streg si ma intorc sa ma descarc pe tastatura laptop-ului fara de care nu stiu ce m-as face,inca imi fuge cate o lacrima dar o opresc din timp..incerc sa ma calmez si mainile nu mi se mai opresc din scris...inspir-expir...functioneaza dar inca tremur ,imi fug mainile pe tastatura cu viteza luminii ,..vreau sa ma calmez....Doamne cat de rau m-am inselat...cata durere pot sa indur..cum sa-i fac fata?
ok..incerc sa-mi revin..nu vreau sa ma mai gandesc la nimic,vreau decat sa adorm si ma trezesc cand totul s-a sfarsit...pacat ca sunt in la work si asta nu o sa se intample...
Nu stiu ce fel de sentimente ar trebui sa am...simt mila,durere,manie,iubire,dezamagire, si toate astea la un loc,nu stiu nici macar ce ar trebui sa simt,trec de la o stare se spirit la alta,de la un sentiment la altul...It's so cold here...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu