marți, 16 martie 2010

Si asta e momentul in care nu am stare...

E momentul care imi trec o multime de lucruri prin capshor...momentul in care sunt nelinistita,ma invart in camera,mi se face foame dar nu stiu ce sa mananc ,ma apuc sa mananc si imi trece pofta,intru si ies de pe mes incontinuu,accesez site-uri la plesneala,cica e o stare de plictiseala...dar din aia cu majuscule..dar si starea asta e provocata de ceva,nu?nu poate aparea asa... din senin...la mine(acum nu stiu daca si la voi)starea asta isi face aparitia cand ceva nu e in regula cu mine..or fii rezultatele de la analize care nu au fost tocmai cum ma asteptam sau “distanta” asta care e intre mine si baiatul cu blogul sau poate cearta cu tata pe caream avut-o astazi,sau pur si simplu e devina constiinta ca nu am invatat nimic pentru lucrarea de maine..hmmm..daca stau sa ma gandesc bine ar putea fii atatea motive...

Fiecare om se manifesta in felul lui atunci cand are ceva pe suflet (ceva care il deranjeaza) pe mine ma enerveaza starea asta a mea,imi dau seama ca sunt asa si pur si simplu ma enerveaza..cum sa te enervezi singur?traducere :cat de prost sa fii?:))) (cum zice Ade,colega mea de care o sa va povestesc mai incolo)mdaa...sunt si persoane din astea(eu nu bine inteles:)) )Negarea...o alta stare..

Stiti ce e ciudat?na,cel putin in cazul meu...am scris de abia cateva randuri si deja m-am mai linistit,uite o metoda de relaxare...mda nici eu nu ma cunos foarte bine,stiu..si uneori ma schimb de la o zi la alta...cica zodia ar fii de vina:)) pe care bineinteles n-o stiu:)),comic nu??cum sa nu-ti stii zodia?eh uite ca n-o stiu! Sunt multe lucruri in viata pe care credem ca le stim si defapt nu-i asa...Acum o sa va intrebati daca eu stiu ceva,da stiu,stiu ce zi e azi ,stiu ca maine o zi plina cu multe laboratoare si o lucrare la care nici nu m-am sinchisit sa pun mana sa citesc macar un curs,stiu ca am o colega de apartament care acum nu e acasa,ca iubitu meu e ocupat sa vb cu nush cine depre nush ce”joc tampit”la care bineinteles nu stiu de ce ii da atata importanta daca totusi e tampit,da na...sa zicem....si mai stiu ca in momentul de fata aberez si trec de la un subiect la altu...pentru ca asa imi vine...sa aberez..

Mi-a zis cineva nu de mult, ca viata mea e haotica si nonrealista...pai da,poate in viziunea unora este.In viziunea mea nu e.Viata ti-o faci cum vrei u,cum te simti u mai bine,poti sa te anesteziezi singur in felul tau si restul sa creada ca ai o viata haotica,nu e o viata nonrealista,dar ce ne-am face daca toti am sta si ne-am vaita de problemele pe care le avem? Am fii tristi permanent si ar fii o viata cenusie,eu una imi fac viata cum vreau,daca in momentul asta vreau sa nu ma mai gandesc la nimic ,asa fac...dar si pentru asta iti trebuie tarie de caracter si control asupra ta,de care eu pot sa zic ca beneficiez.Adevarat ca a fost drum lung pana aici..dar am ajus la linia de sosire...Poate mai sunt momente in care “recidivez”dar le evit pe cat posibil.Ati vazut cum e atunci cand fumezi,si vrei te lasi..te abtii cateva zile,apoi inca putin..dupa 3 sapt zici ca ai reusit si in urmatoarea zi,tot ti-ai mai dori o tigare..dar nu ,ca stii ca nu e bine ,asa ca mananci o ciocolata sa pui pe tine,ca ai dat mult jos cat timp ai fumat,asa e si cu personalitatea asta si caracterul,trebuie sa stim sa ne controlam sa nu lasam emotiile la suprafata ca putem cadea prada sentimentelor si nu e de bine...atunci e naspa rau... :o e deja 3 .pfff trebe sa dorm..maine iar faculta...si rectorul chiar nu are dreptate cand spune ca facultatea e facultativa,suna bine si ai vrea sa crezi,dar daca vrei facultate e oblogatorie,ca ce ne-am face fara???na...si iar am ajuns in alta parte cu discutiia...gata ma pun la somn despre faculta si beneficiile ei o sa povestim alta data.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu